🎁 LENTEVERKOOP: -20% op de hele winkel

NL – (PC) Privacybeleid

A. Introductie

De privacy van bezoekers van onze website is erg belangrijk voor ons en we doen er alles aan om deze te beschermen. Dit beleid beschrijft wat we met uw persoonlijke gegevens doen. Als u instemt met ons gebruik van cookies in overeenstemming met dit beleid wanneer u onze website voor het eerst bezoekt, kunnen wij cookies gebruiken telkens wanneer u onze site bezoekt.

B.Bron

Dit document is gemaakt met behulp van een sjabloon van SEQ Legal (seqlegal.com).

C. Verzameling van persoonlijke informatie

De volgende soorten persoonlijke informatie kunnen worden verzameld, opgeslagen en gebruikt:

Informatie over uw computer, inclusief uw IP-adres, geografische locatie, browsertype en -versie en besturingssysteem; Informatie over uw bezoeken aan en gebruik van deze website, inclusief verwijzende bron, duur van het bezoek, paginaweergaven en websitenavigatiepaden; Informatie zoals uw e-mailadres, dat u aan ons verstrekt wanneer u zich registreert op de site; Informatie die u invoert wanneer u een profiel op onze website aanmaakt, zoals uw naam, uw profielfoto, uw geslacht, uw geboortedatum, uw romantische status, uw interesses en hobby’s, uw opleidingsachtergrond en uw professionele achtergrond; Informatie zoals uw naam en e-mailadres, die u invoert om u te abonneren op onze e-mails en/of nieuwsbrieven; Gegevens die u invoert wanneer u gebruik maakt van de diensten van onze website; Informatie die wordt gegenereerd wanneer u onze site gebruikt, inclusief wanneer, hoe vaak en onder welke omstandigheden u deze gebruikt; Informatie met betrekking tot aankopen die u doet, diensten die u gebruikt of transacties die u op onze site uitvoert, waaronder uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankgegevens; Informatie die u op onze website plaatst met de bedoeling deze op internet te publiceren, waaronder uw gebruikersnaam, profielfoto’s en de inhoud van uw berichten; Informatie vervat in alle communicatie die u ons per e-mail of op onze website stuurt, inclusief de inhoud en metagegevens ervan; Alle andere persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt.

Voordat u persoonlijke informatie over een andere persoon aan ons bekendmaakt, moet u de toestemming van die persoon verkrijgen voor de openbaarmaking en verwerking van die persoonlijke informatie in overeenstemming met de voorwaarden van dit beleid.

D. Gebruik van uw persoonlijke gegevens

Persoonlijke informatie die via onze website aan ons wordt verstrekt, zal worden gebruikt voor de doeleinden die in dit beleid of op de relevante sitepagina’s worden beschreven. Wij kunnen uw persoonlijke gegevens gebruiken om:

Onze website en ons bedrijf beheren; Personaliseer onze website voor u; Uw gebruik van de diensten die op onze website worden aangeboden mogelijk maken; U goederen sturen die u op onze site hebt gekocht; U voorzien van de diensten die u op onze site hebt gekocht; U overzichten, facturen en betalingsherinneringen te sturen en uw betalingen te innen; U commerciële communicatie sturen die geen verband houdt met marketing; U e-mailmeldingen sturen waar u specifiek om heeft gevraagd; U per e-mail onze nieuwsbrief te sturen, als u daarom heeft gevraagd (u kunt ons op elk moment laten weten dat u onze nieuwsbrief niet langer wilt ontvangen); U marketingcommunicatie te sturen met betrekking tot ons bedrijf of zorgvuldig geselecteerde externe bedrijven waarvan wij denken dat deze voor u interessant kunnen zijn, in de vorm van een publicatie, of als u uitdrukkelijk uw toestemming hebt gegeven, per e-mail of soortgelijke technologie (u kunt ons hiervan op de hoogte stellen op elk moment dat u geen marketingcommunicatie meer wilt ontvangen); Het verstrekken van statistische informatie over onze gebruikers aan derden (zonder dat deze derden met deze informatie een individuele gebruiker kunnen identificeren); Het verwerken van verzoeken en klachten met betrekking tot uw website, gemaakt door of over u; De veiligheid van onze website handhaven en fraude voorkomen; Controleer de naleving van de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op het gebruik van onze website (inclusief het monitoren van privéberichten die worden verzonden via de privéberichtenservice van onze website); en ander gebruik.

Als u persoonlijke informatie op onze website indient voor publicatie, zullen wij deze publiceren en kunnen wij die informatie gebruiken in overeenstemming met de toestemming die u ons verleent.

Uw privacy-instellingen kunnen worden gebruikt om de publicatie van uw gegevens op onze website te beperken en kunnen worden aangepast in uw privacy-instellingen op de website.

Zonder uw uitdrukkelijke toestemming zullen wij uw persoonlijke gegevens niet aan derden verstrekken voor direct marketing van hen of van andere derden.

E. Openbaarmaking van uw persoonlijke gegevens

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens bekendmaken aan al onze werknemers, functionarissen, verzekeraars, professionele adviseurs, agenten, leveranciers of onderaannemers, voor zover redelijkerwijs noodzakelijk voor de doeleinden uiteengezet in dit beleid.

We kunnen uw persoonlijke gegevens bekendmaken aan elk lid van onze bedrijvengroep (dit betekent onze dochterondernemingen, onze uiteindelijke holdingmaatschappij en al haar dochterondernemingen) voor zover redelijkerwijs noodzakelijk voor de doeleinden uiteengezet in dit beleid.

Wij kunnen uw persoonlijke gegevens openbaar maken:

Voor zover wij daartoe wettelijk verplicht zijn; Als onderdeel van een huidige of toekomstige juridische procedure; Om onze wettelijke rechten vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen (inclusief het verstrekken van informatie aan anderen met het oog op fraudepreventie en het verminderen van kredietrisico); Aan de koper (of potentiële koper) van een bedrijf of activa in ons bezit die we willen (of overwegen) te verkopen; en aan elke persoon van wie wij redelijkerwijs aannemen dat hij partij is bij een rechtbank of andere autoriteit die jurisdictie heeft over de openbaarmaking van die persoonlijke informatie, indien, naar onze mening, een dergelijke rechtbank of autoriteit waarschijnlijk om de openbaarmaking van die persoonlijke informatie zou verzoeken.

Tenzij anders bepaald in dit beleid, zullen wij uw persoonlijke gegevens niet doorgeven aan derden.

F. Internationale gegevensoverdrachten

De informatie die we verzamelen kan worden opgeslagen, verwerkt en overgedragen in alle landen waarin we actief zijn, zodat we de informatie kunnen gebruiken in overeenstemming met dit beleid. De informatie die we verzamelen kan worden overgedragen naar de volgende landen die geen gegevensbeschermingswetten hebben die gelijkwaardig zijn aan de wetten die van kracht zijn in de Europese Economische Ruimte: de Verenigde Staten van Amerika, Rusland, Japan, China en India. Persoonlijke informatie die u op onze website plaatst of ter publicatie indient, kan via internet wereldwijd beschikbaar zijn. Wij kunnen het gebruik, goed of slecht, van deze informatie door derden niet voorkomen. U gaat uitdrukkelijk akkoord met de overdracht van persoonlijke informatie zoals beschreven in deze Sectie F.

G. Bewaring van uw persoonlijke gegevens

In dit deel G worden ons beleid en onze procedures voor het bewaren van gegevens beschreven, ontworpen om ons te helpen voldoen aan onze wettelijke verplichtingen met betrekking tot het bewaren en verwijderen van persoonlijke informatie. Persoonlijke gegevens die wij voor welk doel dan ook verwerken, worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is voor dat doel of die doeleinden. Onverminderd artikel G-2 zullen wij persoonsgegevens in deze categorieën over het algemeen verwijderen op de hieronder aangegeven datum en tijd: Dit soort persoonsgegevens worden na 1 jaar verwijderd.

Niettegenstaande de overige bepalingen van dit Deel G, zullen wij documenten (inclusief elektronische documenten) bewaren die persoonlijke gegevens bevatten: Voor zover wij daartoe wettelijk verplicht zijn; Als wij van mening zijn dat de documenten relevant kunnen zijn voor lopende of potentiële juridische procedures; en Om onze wettelijke rechten vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen (inclusief het verstrekken van informatie aan anderen met het oog op fraudepreventie en het verminderen van kredietrisico).

H. Beveiliging van uw persoonlijke gegevens

Wij zullen redelijke technische en organisatorische voorzorgsmaatregelen nemen om verlies, misbruik of wijziging van uw persoonlijke gegevens te voorkomen. Wij bewaren alle persoonlijke informatie die u ons verstrekt op beveiligde servers (beveiligd met een wachtwoord en firewall). Alle elektronische financiële transacties die via onze website worden uitgevoerd, worden beschermd door encryptietechnologieën. U erkent dat de overdracht van informatie via internet inherent onveilig is en dat wij de veiligheid van uw gegevens die via internet worden verzonden, niet kunnen garanderen. U bent verantwoordelijk voor het vertrouwelijk houden van het wachtwoord dat u gebruikt om toegang te krijgen tot onze website; wij zullen u niet om uw wachtwoord vragen (behalve wanneer u inlogt op onze website).

I. Amendementen

We kunnen dit beleid af en toe bijwerken door een nieuwe versie op onze website te plaatsen. U dient deze pagina regelmatig te controleren om er zeker van te zijn dat u op de hoogte bent van eventuele wijzigingen in dit beleid. Wij kunnen u op de hoogte stellen van wijzigingen hierin beleid per e-mail of via de privéberichtenservice op onze website.

J. Uw rechten

U kunt ons vragen om u alle persoonlijke informatie te verstrekken die wij over u bewaren; de overdracht van dergelijke informatie is onderworpen aan de volgende voorwaarden:

Betaling van de kosten en overlegging van voldoende bewijs van uw identiteit (voor deze doeleinden accepteren wij doorgaans een fotokopie van uw paspoort, gecertificeerd door een notaris, plus een origineel exemplaar van een energierekening met vermelding van uw huidige adres).

We kunnen de door u gevraagde persoonlijke informatie achterhouden voor zover toegestaan ​​door de wet.

U kunt ons op elk moment vragen uw persoonlijke gegevens niet voor marketingdoeleinden te verwerken.

In de praktijk geeft u vooraf uitdrukkelijk aan dat u ermee instemt dat wij uw persoonlijke gegevens voor marketingdoeleinden gebruiken, of bieden wij u de mogelijkheid om u af te melden voor het gebruik van uw persoonlijke gegevens voor marketingdoeleinden.

K. Websites van derden

Onze website bevat hypertextlinks die leiden naar websites van derden en informatie die daarop betrekking heeft. Wij hebben geen controle over deze sites en zijn niet verantwoordelijk voor hun privacybeleid of -praktijken.

L. Informatie bijwerken

Laat het ons weten als de persoonlijke informatie die wij over u bewaren, gecorrigeerd of bijgewerkt moet worden.

Meneer Koekjes

Onze website maakt gebruik van cookies. Een cookie is een bestand met een identificatie (een reeks letters en cijfers) dat door een webserver naar een webbrowser wordt verzonden en door de browser wordt opgeslagen. De identificatie wordt vervolgens elke keer dat de browser een pagina van de server opvraagt, teruggestuurd naar de server. Cookies kunnen “persistent” of “sessie” zijn: een permanente cookie wordt door de browser opgeslagen en blijft geldig tot de vervaldatum, tenzij deze vóór deze vervaldatum door de gebruiker wordt verwijderd; Wat een sessiecookie betreft, deze vervalt aan het einde van de gebruikerssessie, wanneer de browser wordt gesloten. Cookies bevatten over het algemeen geen informatie die een gebruiker persoonlijk identificeert, maar persoonlijke informatie die wij over u opslaan kan worden gekoppeld aan de informatie die is opgeslagen in en verkregen uit cookies. Wij gebruiken alleen sessiecookies op onze website.

De namen van de cookies die we op onze website gebruiken en de doeleinden waarvoor we ze gebruiken, worden hieronder beschreven: We gebruiken Google Analytics en Adwords op onze website om: een computer te herkennen wanneer een gebruiker de website bezoekt/gebruikers te volgen tijdens het browsen op de website/ het gebruik van een winkelwagentje op de website activeren/het gebruik van een website verbeteren/het gebruik van de website analyseren/de website beheren/fraude voorkomen en de veiligheid van de website verbeteren/de website personaliseren voor elke gebruiker/gerichte advertenties versturen die kan interessant zijn voor bepaalde gebruikers (beschrijf uw andere doelstellingen);

In de meeste browsers kunt u cookies weigeren of accepteren. Bijvoorbeeld: met Internet Explorer (versie 10) kunt u cookies blokkeren met behulp van de instellingen voor het overschrijven van cookies die beschikbaar zijn door te klikken op “Extra”, “Internetopties”, “Privacy” en vervolgens op “Geavanceerd”; met Firefox (versie 24) kunt u alle cookies blokkeren door op “Extra”, “Opties”, “Privacy” te klikken en vervolgens “Aangepaste instellingen voor geschiedenis gebruiken” te selecteren in het vervolgkeuzemenu en “Cookies accepteren” uit te schakelen. locaties”; en met Chrome (versie 29) kunt u alle cookies blokkeren door naar het menu “Aanpassen en beheren” te gaan en vervolgens op “Instellingen”, “Geavanceerde instellingen weergeven” en “Instellingen voor inhoud” te klikken en vervolgens “Sites blokkeren om gegevens in te stellen” te selecteren. het kopje ‘Cookies’.

Het blokkeren van alle cookies zal een negatieve impact hebben op het gebruik van veel websites. Als u cookies blokkeert, kunt u niet van alle functies van onze website gebruik maken.

U kunt cookies die al op uw computer zijn opgeslagen verwijderen. Voorbeeld: bij Internet Explorer (versie 10) moet u het cookiesbestand handmatig verwijderen (instructies hiervoor vindt u hier http://support.microsoft.com/kb/278835); Met Firefox (versie 24) kunt u cookies verwijderen door op “Extra”, “Opties” en “Privacy” te klikken, vervolgens “Gebruik aangepaste instellingen voor geschiedenis” te selecteren, op “Cookies weergeven” te klikken en vervolgens op “Alle cookies verwijderen”; en met Chrome (versie 29) kunt u alle cookies verwijderen door naar het menu “Aanpassen en beheren” te gaan en vervolgens op “Instellingen”, “Toon geavanceerde instellingen” en “Browsegegevens verwijderen” en vervolgens “Cookies en gegevens verwijderen uit modules op andere sites” voordat u op “Browsegegevens verwijderen” klikt.

Het verwijderen van cookies zal een negatieve impact hebben op het gebruik van veel websites.


Privacy policy

A. Introduction

The privacy of visitors to our website is very important to us, and we are committed to protecting it. This policy details what we do with your personal information. Consenting to our use of cookies in accordance with this policy when you first visit our website allows us to use cookies each time you visit our site.

B.Source

This document was created using a template from SEQ Legal (seqlegal.com).

C. Collection of personal information

The following types of personal information may be collected, stored and used:

Information about your computer, including your IP address, geographic location, browser type and version, and operating system; Information about your visits to and use of this website including referring source, length of visit, page views, and website navigation paths; Information such as your email address, which you provide to us when you register on the site; Information that you enter when you create a profile on our website such as your name, your profile photo, your gender, your date of birth, your romantic status, your interests and hobbies, your educational background and your professional background; Information such as your name and email address, which you enter to subscribe to our emails and/or newsletters; Information that you enter when you use the services of our website; Information generated when you use our site, including when, how often and under what circumstances you use it; Information relating to purchases you make, services you use or transactions you carry out on our site, which includes your name, address, telephone number, email address and banking information; Information that you post on our website with the intention of publishing it on the internet, and which includes your username, profile photos and the content of your posts; Information contained in any communications you send to us by email or on our website, including their contents and metadata; Any other personal information you provide to us.

Before you disclose personal information about another person to us, you must obtain that person’s consent to the disclosure and processing of that personal information in accordance with the terms of this policy.

D. Use of your personal information

Personal information provided to us through our website will be used for the purposes described in this policy or on the relevant site pages. We may use your personal information to:

Administer our website and our business; Personalize our website for you; Enable your use of the services offered on our website; Send you goods purchased on our site; Provide you with the services purchased on our site; Send you statements, invoices and payment reminders, and collect your payments; Send you commercial communications not relating to marketing; Send you email notifications that you have specifically requested; Send you our newsletter by email, if you have requested it (you can inform us at any time of your wish to no longer receive our newsletter); Send you marketing communications relating to our company or carefully selected third party companies which we think may be of interest to you, in the form of a publication, or if you have expressly given your consent, by email or similar technology (you can inform us at any time you wish to no longer receive marketing communications); Provide statistical information about our users to third parties (without these third parties being able to identify any individual user with this information); Process requests and complaints relating to your website made by or about you; Maintain the security of our website and prevent fraud; Check compliance with the terms and conditions that govern the use of our website (including monitoring private messages sent through our website’s private messaging service); and Other uses.

If you submit personal information to our website for publication, we will publish it and may use that information in accordance with the permissions you grant to us.

Your privacy settings may be used to limit the publication of your information on our website and may be adjusted in your privacy settings on the website.

Without your explicit consent, we will not provide your personal information to third parties for their or other third parties’ direct marketing.

E. Disclosure of your personal information

We may disclose your personal information to any of our employees, officers, insurers, professional advisors, agents, suppliers, or subcontractors insofar as reasonably necessary for the purposes set out in this policy.

We may disclose your personal information to any member of our group of companies (this means our subsidiaries, our ultimate holding company and all its subsidiaries) insofar as reasonably necessary for the purposes set out in this policy.

We may disclose your personal information:

To the extent that we are required to do so by law; As part of any current or future legal proceedings; To establish, exercise or defend our legal rights (including providing information to others for the purposes of fraud prevention and reducing credit risk); To the buyer (or potential buyer) of any business or asset in our possession that we wish to (or are considering) selling; and To any person who we reasonably believe to be a party to a court or other authority having jurisdiction over the disclosure of that personal information if, in our opinion, such a court or authority would be likely to request the disclosure of that personal information.

Except as otherwise provided in this policy, we will not pass your personal information to third parties.

F. International data transfers

The information we collect may be stored, processed and transferred in all countries in which we operate, to enable us to use the information in accordance with this policy. The information we collect may be transferred to the following countries that do not have data protection laws equivalent to those in force in the European Economic Area: the United States of America, Russia, Japan, China and India. Personal information that you post on our website or submit for publication may be available, via the Internet, worldwide. We cannot prevent the use, good or bad, of this information by third parties. You expressly agree to the transfer of personal information described in this Section F.

G. Retention of your personal information

This Section G details our data retention policies and procedures, designed to help us comply with our legal obligations regarding the retention and deletion of personal information. Personal information that we process for any purpose is not kept for longer than is necessary for that purpose or those purposes. Without prejudice to Article G-2, we will generally delete personal data in these categories on the date and time specified below: This type of personal data will be deleted after 1 year.

Notwithstanding the other provisions of this Section G, we will retain documents (including electronic documents) containing personal data: To the extent that we are required to do so by law; If we believe the documents may be relevant to any current or potential legal proceedings; and To establish, exercise or defend our legal rights (including providing information to others for the purposes of fraud prevention and reducing credit risk).

H. Security of your personal information

We will take reasonable technical and organizational precautions to prevent the loss, misuse or alteration of your personal information. We will store any personal information you provide to us on secure (password and firewall protected) servers. All electronic financial transactions made through our website will be protected by encryption technologies. You acknowledge that the transmission of information over the internet is inherently insecure, and that we cannot guarantee the security of your data sent over the internet. You are responsible for maintaining the confidentiality of the password you use to access our website; we will not ask you for your password (except when you log in to our website).

I. Amendments

We may occasionally update this policy by posting a new version on our website. You should check this page regularly to ensure you are aware of any changes to this policy. We may notify you of changes made to this policy by email or through the private messaging service on our website.

J. Your rights

You can ask us to provide you with any personal information we hold about you; the transfer of such information will be subject to the following conditions:

Payment of fees and presentation of sufficient proof of your identity (for these purposes, we generally accept a photocopy of your passport certified by a notary plus an original copy of a utility bill indicating your current address).

We may withhold personal information you request to the extent permitted by law.

You can ask us at any time not to process your personal information for marketing purposes.

In practice, you will expressly express in advance your agreement for us to use your personal information for marketing purposes or we will provide you with an opportunity to opt-out of the use of your personal information for marketing purposes.

K. Third Party Websites

Our website contains hypertext links leading to third party websites and information relating to them. We have no control over these sites, and are not responsible for their privacy policies or practices.

L. Updating information

Please let us know if the personal information we hold about you needs to be corrected or updated.

Mr. Cookies

Our website uses cookies. A cookie is a file containing an identifier (a string of letters and numbers) sent by a web server to a web browser and stored by the browser. The identifier is then sent back to the server each time the browser requests a page from the server. Cookies can be “persistent” or “session”: a persistent cookie is stored by the browser and remains valid until its expiry date, unless deleted by the user before this expiry date; As for a session cookie, it expires at the end of the user session, when the browser is closed. Cookies generally do not contain any information that personally identifies a user, but personal information that we store about you may be linked to the information stored in and obtained from cookies. We only use session cookies on our website.

The names of the cookies we use on our website and the purposes for which we use them are described below: We use Google Analytics and Adwords on our website to: recognize a computer when a user visits the website/track users when browsing the website/ activate the use of a shopping cart on the website/ improve the use of a website/ analyze the use of the website/ administer the website/ prevent fraud and improve the security of the website / personalize the website for each user / send targeted advertisements that may be of interest to certain users (describe your other objectives);

Most browsers allow you to refuse or accept cookies. For example: with Internet Explorer (version 10), you can block cookies using the cookie management override settings available by clicking on “Tools”, “Internet Options”, “Privacy” then “Advanced”; with Firefox (version 24), you can block all cookies by clicking on “Tools”, “Options”, “Privacy” then selecting “Use custom settings for history” from the drop-down menu and unchecking “Accept cookies”. cookies from sites”; and with Chrome (version 29), you can block all cookies by going to the “Customise and control” menu then clicking on “Settings”, “Show advanced settings” and “Content settings” then selecting “Block sites to set data” in the “Cookies” header.

Blocking all cookies will have a negative impact on the use of many websites. If you block cookies, you will not be able to use all the features of our website.

You can delete cookies already stored on your computer. Example: with Internet Explorer (version 10), you must delete the cookies file manually (you can find instructions to do this here http://support.microsoft.com/kb/278835); With Firefox (version 24), you can delete cookies by clicking “Tools”, “Options”, and “Privacy”, then selecting “Use custom settings for history” and clicking “Show cookies” , then on “Delete all cookies”; and with Chrome (version 29), you can delete all cookies by accessing the “Customize and control” menu then clicking on “Settings”, “Show advanced settings” and “Delete browsing data” then “Delete cookies and data from modules on other sites” before clicking on “Delete browsing data”.

Deleting cookies will have a negative impact on the use of many websites.